Html Free Code

Monday 14 March 2011

..............INDAHNYA BILA KITA PUNYA DIA..............


Pernah tak kita terfikir.........
ingin benda yang terbaik......
terbaik dari orang laen.....
sesuatu yang boleh dibanggakn....
benda yang boleh dimegahkn....
benda yang agung.....
pernah tak kita terfikir.....
ingin aku bawakn suatu cerita....
agar kita sama-sama berfikir........

Aku teringat kisah itu, disaat aku dicintai seseorang. Dia cantik, dia lawa, dia terbaikkk..... Aku bangga punyai dia, aku semakin lama semakin ditebali dengan rasa bingkak wal riak, sapa boleh menandingi awek aku. Setiap kali bertemu kawan-kawanku, aku sering bertanya, "mana awek ko, nape x datang, tak kn malu dgn awek aku yang lawa gile ni kot deee...." Bongkak. tidak dinafikn aku punya duit beribu, tak dinafikn aku suka 'berjoli' dengan kekasihku itu. bukan RM50, bukan RM100, dan jugak bukan RM200 yang aku habiskn bersamanya dalam satu hari. Tetapi hanpir ribuan ringgit sehari. Tiba saat yang aku sendiri tidak tentu benarkah ini telah terjadi. Dia memilih orang lain menjadi kekasih hati. Pada saat itu hanya tuhan yang tahu betapa hati perlukan dia. Dalam mengharungi saat aku kehilangannya.Kini aku dicaci, dihina dan di maki, atas perbuatanku dulu, tiada yang ingin membantuku, tiada yang memperdulukanku.kini bru aku sedar. Dia pergi meninggalkan aku tetapi 'DIA' tetap berada disisiku selamanya............................................

kisah benar,

1 comment:

  1. mgkiin tu tkdir ALLAH....jgn dendam dgn wanita tersebut

    ReplyDelete