Html Free Code

Friday 31 December 2010

cinta dan kehidupan............



Pernah aku cuba membuang perasaan ini.......
tetapi aku tidak berjaya........
mungkin kerana sayang......
aku membiarkn cinta itu berputik.......
Apakah itu salahku membiarkn cinta ini berputik.......
sehingga aku terlupa cinta yang pernah wujud dulu sebelum dia..........
cinta....
aku perlukn bantuan kamu si pembaca........
cinta....
perlukah mati dengan tiadanya cinta.....
cinta....
perlukan berduka dengan hilangnya cinta....
ingatlah wahai manusia.....
engkau punyai cinta tuhan......
sebelum cinta manusia.....
mengapa kau lupa akan cintanya kepada kita......
tidak dinafi kadangkala hati ini buta....
kita lupa akan cintanya.....
eemmmmmm.......

aku cinta padamu.....

......ohh tuhan......


No comments:

Post a Comment